Terminale POS w Dotpay

Każdy przedsiębiorca rozpoczynający przygodę na rynku musi zaopatrzyć się w wiele udogodnień dla swoich klientów i przebrnąć przez kolejne etapy stawiania działalności. Chociaż wydaje się to często karkołomne, istnieje obecnie wiele firm, które pozwalają nie tylko na ułatwienie zadania, ale jednoczesne wybicie się na rynku przed konkurencję.
Jedną z takich firm, jest polska firma Dotpay. Ten, należący do MCI EuroVentures, pośrednik płatności ma w swojej ofercie bardzo wiele rozwiązań dotyczących szeroko pojętego rynku e-Commerce, czyli sprzedaży internetowej. Zanim jednak przeniesiemy swoją działalność na sieciowe salony, warto pomyśleć nad podstawami. Jedną z nich są terminale POS.

Skrót POS, z języka angielskiego – „point of sale”, oznacza terminal instalowany bezpośrednio w punkcie handlowo-usługowym, czyli na przykład w naszym sklepie czy lokalu. Jest to innymi słowy terminal miejscowy, w odróżnieniu na przykład od terminali obsługujących metody płatności błyskawicznej, które pojawią się na przykład przy kupnie biletu na pociąg w witrynie Intercity. 
Dotpay jest firmą wartą zaufania, ze względu na to, że od ponad osiemnastu lat obsługuje płatności i zajmuje się oboma tymi typami. Oznacza to, że w przypadku potrzeby rozszerzenia działalności, nie jest potrzebna kolejna firma, czy drastyczne zmiany, a jedynie telefon o poszerzenie sprawowanych usług, a tych jest wiele, ale jest to materiał na kolejny artykuł. Kolejnym argumentem jest niewątpliwie liczba klientów. Ta przekroczyła już trzydzieści tysięcy, co przekłada się na ponad siedem milionów transakcji każdego miesiąca. Stała obsługa i gwarancja działania w takiej skali jest chyba ostatecznym powodem, by skłonić się ku rozwiązaniom proponowanym przez polskiego giganta, zwłaszcza jeśli tych rozwiązań (według firmy) jest już ponad dwieście pięćdziesiąt.

Firma może się pochwalić bezpieczeństwem transakcji, jakie przechodzą przez ich terminale. Jest ona bezpośrednio potwierdzona przez certyfikat PCI DSS pierwszego poziomu, a pośrednio przez takie funkcjonalności jak obsługa międzynarodowych systemów, automatyczne zwroty, czy personalizacja płatności odpowiednimi kodami, stanowiącymi tytuły przelewów. 
W ramach jednej, spójnej umowy firma rozpoczyna z nami współpracę na tylu poziomach ile trzeba. Wspominany start można z czasem zatem rozwinąć o multum funkcjonalności, obsługę płatności internetowych, synchronizację punktów stacjonarnych z witrynami, zestawienia danych na maila i wygodny panel administracyjny by tym wszystkim sterować. Całość schowana za najnowszymi i najskuteczniejszymi systemami monitoringu, które uchronią zarówno klientów jak i samego sprzedawcę przed wszelkimi przykrościami i wyłudzeniami. 

W ramach współpracy sprzedawca otrzymuje jeden z trzech terminali płatniczych:
• Terminal Ingenico serii iCT220
• PIN-PAD Ingenico serii IPP220
• Terminal Ingenico seii IWL220 CL

W momencie pisania artykułu jest możliwość otrzymania takiego terminalu bez dodatkowych opłat. Ich wyposażenie obejmuje połączenie Ethernet (takie jak domowy Internet) lub GPRS (sieć komórkowa), w zależności od potrzeb i wybranego modelu. Transakcje bez względu na połączenie szyfrowane są protokołem SSL. Terminale obsługują naturalnie karty zbliżeniowe w standardach PayPass i PayWave, a ponadto można za ich pomocą wygodnie dokonywać zwrotów.
Biorąc pod uwagę kompleksowe wsparcie swoich klientów przez firmę, pozostaje jedynie polecić pośrednictwo płatności firmy Dotpay zarówno małym przedsiębiorcom zaczynającym swoją przygodę na rynku, jak i większym, którzy szukają modernizacji biznesu.

O serwisie

Poradnik i informator dotyczący najpopularnisjzych płatności mobilnych w Polsce. Zapraszamy!

Kontakt

802 545 214

kontakt@scandsocialmedia.pl

Galeria